5 Eylül 2016 Pazartesi

filmlerde kariyer/ the devil wears prada

Aslında sadece kariyerinin peşinde koşan kadınlarla ilgili bir film arayışındaydım.Çok bir şey çıkmadı karşıma, bende her blog da önerilen "the devil wears prada"yı izlemeye karar verdim, bilmiyorum kaçıncı kez.

Dürüst olmak gerekirse hiç ciddiye alarak izlememiştim yani kadın ve kariyer olarak görmemiştim anlatılanı.

 Ve üzülerek söylüyorum,ben o doğum gününü kaçırmak uğruna o yazarlarla tanışırdım.
Bir buçuk saat boyunca neden ilişki ve iş arasında kalan kadının seçimini işten yana yapmasının neden normal karşılanmadığını düşündüm.

bir buçuk saatin sonunda da ne olduğunu tam anlayamadım açıkçası. Neden en başında bile birlikte olunduğu açıklığa kavuşmamış sevgiliye geri dönüldü mesela? ya da hayallerinin peşinden koşan bir kadın mıydı son sahnede gördüğümüz - yüzündeki ifade öyle diyor- yoksa anlatılmaya çalışılan istenilenin "düzgün" bir şekilde de elde edilebileceği miydi?

Bana sorarsanız o gazeteci her anlamda daha mantıklı bir karardı çünkü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder