6 Temmuz 2016 Çarşamba

Denize Doğru



Her tatil birbirinin aynısı olmak zorunda değil..
Ben hiç sevemedim mesela bir sene beklediğim yorgun argın ve dinlenme umutlarıyla çıkılan tatilin koşturmalarla geçip gitmesini.

Belki biraz da bu seneye özel büyük koşturmacadan sonra durgunluk arayışım.
Erkenden uyanmayı, etraf ayaklanmadan havuza girmeyi, kahvaltıdan sonra uyuklamayı, istediğim zaman kitap okuyabilmeyi, hava serinleyince çarşı pazar gezmeyi , gece yarılarına kadar süren aile sohbetlerini  özensiz görünebilme özgürlüğümü ve hatta İnternet ve televizyona kolay kolay ulaşamayışımı seviyorum.

Bu yüzden kaçıp geldim buralara Marmaris'e Bodrum'a değilde buralara
Biraz nefes alabilmek kendimle baş başa kalabilmek için
Ha biraz da rüzgarı için tabi

Bazı geceler uyumadan önce heyecanlanıyorum kendi kendime, henüz hayatımın neresinde olduğumu tam algılayabilmiş değilim ilginç bir şekilde burada daha gerçek geliyor bazı şeyler

Şimdi ben biraz kedi kovalamaya ardından salıncakta sallanmaya gidiyorum
umarım hepinizin bayramı benimki kadar huzur dolu geçmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder