28 Haziran 2016 Salı

Güzel insan



Ürkütücü bir sakinliği var büyük şehir  sokaklarının, kendini özleten... Kalabalıkta kaybolmaya gittim bende bugün

Eski sevgiliyle buluşmaya

Şehrin şarapçıları terk ederken kaldırımları  ben selam verdim ucuz takımlarıyla boy gösteren yorgun memurlara.

Çok güzel bir insanla tanıştım ben bugün

Okuduğundan çok farklı bir iş yapan, yaşamak için kitap satan sıcacık yürekli biriyle
Nedensizce bir bardak çay teklifini kabul edip kitap tartışmayı kabul ettiğim biriyle
Sallama çayının yanında birde kitap hediye etti bana
Aliymiş adı on yıldır oradaymış dükkanı..
Kaç defa tek kelime etmeden geçmişimdir acaba o dükkanın kapısından..
Görüşürüz diyerek çıktım bu sefer çarşıdan

 Aylar sonra ilk defa karşımdaki adama göre cümlelerimi ayarlamadan konuştum bugün
Yalnız kendim olarak, Yargılanma kaygısına düşmeden
Aynı sesleri dinleyen aynı cümleleri okuyan biriyle


Mutlu oldum
Güzel insanlar var



"...öyleyse ben size hep ali diyeceğim
Hikayenin gerisi zaten çok belli.."
                                    küçük iskender
                                           

2 yorum:

  1. Ne güzel demek ki halen güzel insanlar varmış emeğine sağlık

    YanıtlaSil