26 Haziran 2016 Pazar

BİTTİ...




Bitti.
on iyi yıl, üç dershane,çokça özel ders, bir çok deneme sınavı, ağlayarak geçirilen birkaç gece ve kalp krizine oldukça yaklaştığım altı saatten sonra bir sonraki durağın üniversite olduğunu söyleyebilirim.

 Uzun zamandır bu günü bekliyordum. Küçük bir kaç engel daha var tabi önümde tercihler falan filan işte.
Ama ne yapmak istediğimi biliyorum, psikoloji kelimesi bile beni heyecanlandırıyor, Gerçekten istediğim bir şeyle uğraşacak olmak...

Bahsetmişimdir belki daha önce, insan on sekiz olunca önündeki yolun hafiften şekillenmiş olması gerekir diye düşünürdüm hep. Gitmek istediğim yolu az çok biliyorum ben galiba, ne yapmak istediğimi ve yapabileceklerimi biliyorum.

Sancılı dört yılın ardından yüzüm yine gülebiliyor
Her insan lisede biraz cehennemi yaşıyor galiba.

Her zamankinden biraz farklı oldu sanırım bu yazı. Mutluyum, heyecanlıyım paylaşmak istedim


Yeni başlangıçlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder