4 Şubat 2016 Perşembe

BURDAYIM!!

Bu yıl normalin biraz gerisinden geldiğimin farkındayım.
bu bloğunda bir avuç sadık takipçisi vardır olsa olsa, ben kendim için yazıyorum anlayacağınız
hem bilgisayara ulaşma imkanım çok olmadığından -ve telefondan yazmaktan nefret ettiğimden- hemde bu sene kendimle ilgili düşünmeye çok zaman bulamadığımdan pek uğramadım buralara.. üniversiteye hazırlık falan...

 Yine de merak edenleriniz varsa iyiyim ben.

 Aklımdakileri cümlelerle ifade edebiliyor olmak kimseden onay almadan sadece yapabildiğime inandığım için devam ettiğim sınırlı şeylerden biri o yüzden biraz kendime yabancılaşmış buldum kendimi. Son dört aydır okul dışında yaptığım tek şey uyumak galiba bazende oturup ne kadar mutsuz olduğumu düşünüyorum. ne kadar yalnız.. yanlış anlaşılmasın, üzülmeyin arkadaşlarım depresyonda falan değilim.

  Depresyonun kişiliğimin parçası olduğunu düşündüğüm zamanlar çok oldu tabi ama bu sefer farklı. Bu sefer kabullenmeye başladım sanırım. Yalnızlığın o kadar da ürkütücü olduğunu düşünmüyorum mesela ve kesinlikle başkalarıyla da alakalı değil. Kısacası elbette olacak kendimi yalnız, mutsuz, çaresiz ve sıkıcı hissettiğim günler. insan olmak böyle bir şey galiba.uzun bir dönem çok hissediyor olmanın kötü  bir şey olduğunu sandım galiba diğerleri daha hissiz.. bana edinmem için baskı yaptığınız "savunma mekanizması" buysa eğer teşekkür ederim kendimle yaşamayı eskisi kadar zor bulmuyorum artık.


kendimle yaşadığım kazananı hala belli olmayan savaşın nedenini de biliyorum artık
istediğim insan olmadığım için kızgınım kendime.. istediğim kadar güçlü, başarılı, yetenekli, olgun ve anlayışlı olamadığım için..
Sanırım yapmam gereken kendime biraz zaman vermek ve arkama yaslanıp daha sadece on sekiz yaşımda olduğumu kendime hatırlatmak. aklımda ne varsa gelişi güzel fırlattım buraya, bir şey ifade ediyor mu onu bile bilmiyorum

kendimle biraz daha vakit geçirmem gerekiyor galiba

1 yorum:

  1. Sevindim iyi olduğuna dilerim her şey gönlünce olur bekliyoruz seni ve güzel yazılarını ...:)

    YanıtlaSil