24 Mart 2015 Salı

Burada her şey var, aşk var, deniz yok..




Yaşadığı kentin her karesine aşık bir Ankaralı olarak ilk kez deniz özlemi çekenlere özendim.. yosun koktum, ağ çektim düşlerimde.
 Yazım kışım birbirine karışmış benimde.


Aylar öncesinden çok ama çok alakasız bir rüya gelir ya aklına olur olmadık bir zamanda. Nedensiz duygular cümbüşünde kaybolursun bir iki saniyeliğine.
Onun gibi bir şey işte

Otobüs durağında,ekmek kuyruğunda , uykusuz saatlerin ardından keyifsizce alarmın sevimsiz sesini nasıl bekliyorsam öyle bekliyorum iste.

Sabah aldığım ilk nefesle içime doluyor buralardan gitme fikri
Sonra aklıma geliyor sesinde babamı gördüğüm o güzel adamın güzel sözleri

 "Duydum ki öylece bırakıp gitmişsin kendini 
Vazgeçmişsin bütün ümitlerin güzelliğinden 
Yeni bir şey aramanın ve bulmanın sevincinden

Artık bitti diyorsan unuttuğun bir şeyler var 
Hala mavi gökyüzü bak hala çok güzelsin 
Ve sakin bir rüzgarda dinleniyor dalgala
r

Bu sabah sevinçle uyan,gerin pencerende 
Paslı bir tat gibi kalsın yalnızlığın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder