21 Eylül 2014 Pazar

Yeniden

 Pek bahsetmemiş olsam da fazlaca zorlanarak verdiğim taşınma kararının ne kadar iyi geldiğinden bahsetmek istedim size. Bir şeyleri tamamen geride bırakmak ve olayların içinden çıkıp her şeyi uzaktan seyretmek sandığımdan iyi geldi.  Yeni ev yeni oda.... sabahları gün ışığıyla uyanmak nedir unutmuştum mesela.

 Neler yapabileceğimden haberim yokmuş. Kendimi her şeyi yapabilirmiş gibi hissediyorum ve bu harika. Yeni insanlar, yeni fırsatlar ve daha net hayaller var önümde.


Durup düşünmek gerekiyormuş demek ki. Ne istediğime karar vermem gerekiyormuş.

Bana bu aşamada yardımcı olan o kadar çok kişi oldu ki.. beni ciddiye alarak adam akıllı tavsiyeler veren herkese büyük bir teşekkür borçluyum.


 Kısa zamanda çok başka hayatlar gördüm. Çok değerli insanlar tanıdım. boyumu aşan tecrübelerim, baş edemediğim sorunlarım oldu. iyi ki de oldu.



Ve artık gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki hiçbir pişmanlığım yok.
Daha güzel ve daha aydınlık artık her şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder