10 Şubat 2014 Pazartesi

ya umutlar biterse ?

Anlamıyorum.. gerçekten anlamıyorum
Her seferinde iyi şeyler yazmak isteyerek geçiyorum bilgisayarın başına ama olmuyor işte.


Söylemiştim.. insan hiçbir şeyi kontrol edemez bir hale gelince işe kendinden başlıyor bazen " evet bir şeyleri değiştirebiliyorum" demek istiyor. Kanıtlamak istiyor kendini. "kendi" olarak başa çıkamadığı her şeyi bir başkası olarak karşılamaya çalışıyor ve sandığınızın aksine alışkanlıklar kolay değişmiyor.


     Bir başkası beni incittiğinde bu önemli değil ama aynısını kendime yapamam öyle mi?
     İnsanlar beni yoksayınca her şey normal ama ben insanları kendimden uzaklaştıramam..


Biliyorum sürekli aynı şeyi tekrarladım. ben o her şeyden vazgeçmiş insanlardan olmak istemiyorum dedim. 
ama ben artık insanları karşıma alıp her şeyin daha güzel olacağı günlere inandırmak istemiyorum


Belki ilk defa, ben tüm öfkemi kusmak istiyorum. Baktığı halde görmediği için birilerini suçlamak istiyorum.
Ben çok yoruldum insanları ağlayabileceği omuz olmaktan, insanların incinebileceğime ihtimal vermemesinden ve daha bir sürü şeyden.

Bana ısrarla güvenmeyen, güvenimi boşa çıkaran, etrafıma duvarlar örmeme sebep olan herkese teşekkür ederim. umarım  mutludurlar.

Ben bir şeylerin değişeceğine inanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder