18 Şubat 2014 Salı

öyle bakıyorsun çünkü


Ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum, ortada dönen oyunların hakkında bir fikrim de yok.
 Ama beni tanıdığını sanıyorsun.

Neden bilmiyorum ama sana benim"karanlık" sırlarımı bildiğini düşündüren bir şeyler var ortada, benim karanlık sırlarım olup olmadığı meçhul.

Anladığını sanıyorsun. Öyle bakıyorsun çünkü. Düşmanca bir tavırla -seni tanıyorum- der gibi... yaşamın boyunca başına ne gelmişse hepsi için beni suçlar gibi..  Ama bunlara rağmen yumuşak bir ses tonuyla çıkıyorsun karşıma.

Gerçekten bilmiyorum bana karşı beslediğin nefretin nedenini.  Tehlike mi tehdit miyim bilmiyorum ama sanmıyorum da. Sadece uzak durmanı istiyorum çünkü saçma sapan oyunların ortasında bulmak istemiyorum kendimi.

Nefreti gözlerinden okunurken yüzüme gülümseyen insanlar istemiyorum hayatımda.
sıkıldım...

belki bir noktada kesişmiş olabilir yaşadıklarımız belki ikimizde büyük ve birbirine benzer şeyler saklıyoruzdur başkalarından, belki sen de gerçekten görüyorsundur beni.. benim seni gördüğüm gibi.. ama bu öfke...

Anlam veremiyorum..

Ve sen avuçlarına dökülmüş saçlarına bakıp saatlerce kan kusmadıkca beni beni tanıdığını ima eden hiçbir cümle duymak istemiyorum.

Ben artık sadece kelimelerin gücüne inanıyorum ve seni samimi bulmuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder