28 Aralık 2013 Cumartesi

Beni de "ucube" say


Neden insanların bana inanmaya başladığı zamanlarla kendimden vazgeçtiğim zamanlar birbiriyle çakışıyor bilmiyorum. Son birkaç gündür hep aynı şeyleri düşünüyorum.

          Nasıl  yanlış  fikirler edinebiliyorum insanlar hakkında.. Önceden sadece kendime karşı bu kadar acımasız olduğumu zannediyordum. Hayır,her zaman geçmişten getirdikleri belirlemez insanın hislerini.
Çünkü böyle hissediyor olmak için hem çok hem hiç nedenim var.



        Eksiz,yetersiz,umutsuz ve umut dolu


     
       Herkesin kendini diğerlerinden ayrı bir yere koyduğu zamanlar olmuştur.
Ya ben iyiyken onlar kötüdür ya da ben herkesten daha kötüyümdür.

Neden bilmiyorum ama ben de ötekileştirdim kendimi. "Diğerlerinden" daha çok hissettiğimi düşündüm.


    Oysa belki de her şeyin açıklaması olanlar karşısında onlar kadar sağlam duramıyor oluşum kadar basitti.

     Çünkü "diğerleri" falan yok aslında..
Farklı yerlerden bakıldığında ve doğru insanların yanında olduğunda..

Belki de kendime yakın bulduğum her düşünceyi saçma bulan, saygı duyduğum her insanı aşağılayıp "ucube" saymayı  kendine görev edinmiş , önüne tümüyle kendimi anlatan satırlar koyduğumda okumaya "üşenen" insanlardan fazlasına ihtiyacım vardır.

2 yorum:

  1. üşenen insanların hayatında önemi yok. onları takma okuyan insanlara kulak ver.

    YanıtlaSil
  2. Bu çakışma durumu seni etkilemiş gibi duruyor.Düşüncelerinde gayet haklısın.Ama bu dediğin insanları yanlış tanıyor da olabilirsin,belkide doğrudur.Bilmiyorum ama eğer düşüncen tam olarak böyleyse onların söyledikleri umrunda olmasın.Emin ol ki yazdıklarını okuyanların sayısı da az değildir.

    YanıtlaSil