16 Aralık 2013 Pazartesi

ben isterdim ki..

Ben istedim ki geldiğin gibi git. Benden duyduğun her dizeyi, her şarkıyı geride bırak.

  Hem yediremedim kendime boş onsanlarla bu ladar zaman kaybetmeyi,

  Hemde benden parçaların bana karşı duruyor olması sinirlendirdi beni. Senden önce benimdi o şairler,şiirler,şarkılar.. senden sonr d benim olmalıydı. Biraz bencillik  belki ama bir insan giderken yalnız kendimi götürebilmeli, onlar  yime bende kalmalıydı.

Biliyorum çünkü, benim gibi sevemeyeceksin hiçbirini,doğru düzgün hissedemeyeceksin.
Hepsini kendim öğrendim ben, hepsiyle teker teker ben tanıştım.
Şimdi sen bana bir selam bile vermezken beni ben yapan şeyleri kendi hayatının merkezıne koyamazsın.

 Hani demiştim ya  iyi insanları, güzel anıları hak etmiyorsun diye.. aynen öyle işte.

1 yorum:

  1. Eskiden iyilik yaparlardı söylemezlerdi.
    Sonra hem yapmaya hemde söylemeye başladılar.
    Şimdi ise yapmıyorlar fakat söylüyorlar…



    Ömer Bin Hâris....

    ...

    YanıtlaSil