7 Temmuz 2013 Pazar

İşte bu yüzden

Merhabalar efendim. Bendeniz son iki haftadır hayatı ilginç bir hal almış sorumsuz bloggerınız
 Öyle ki dizilerden filmler den  ve kitaplardan bile sıkıldım...

Bende bilgisayarı telefonu ve kitapları bir süreliğine bırakmaya karar verdim ve bu bir haftanın sonunda kendimi dört mevsim yaz yaşanan "herhangi" bir ülkeye gitmek için para biriktirirken buldum.

Bunun öncesinde ilginç bir şekilde fırıncılık işlerine merak saldım. 
Denemediğim kek tarifi kalmadı. Yağsız kek bile yaptım.. Peynirliyi denerken kendime geldim anca.


Nedensiz bir şekilde iki gece üst üste uyuyamadım. Buraya dikkat. Uyuyup uyanmalardan, bozulmuş uyku düzeninden bahsetmiyorum. Bildiğiniz uyuyamadım iste oturup test bile çözdüm baktım olmuyor sabahın köründe kahvaltı hazırladım.. Sonra ki üç günü uyuyarak geçirdim tabi..

Fazla uzun süren yürüyüşlere başladım.. Ki bu küçük maceram da bileğimi burkup altı kilometre boyunca ağlayarak eve gelmemle son buldu.

İtalya'dan arkadaş edindim. ilginçti..
Birden bire  32-34 bedene düşmüş olmam beni bi hayli ürküttüğünden kilo almaya karar verdim. (tamam pek de "birden bire" olmadı ve şuan sadece "karar vermiş" bulunmaktayım)

Bunun dışında zamanımı Avrupa hakkında genel bi araştırma yaparak harcadım ( evet bunu gerçekten yaptım...) Trt belgesel dahil her belgesel kanalına göz attım -Şimdi bakıyorum da yapmadığım saçmalık kalmamış-

Bloggerı açmadan önce bbc radio dinlemeye başladım Eğer anlamamış olsaydım burda dünyanın en acıklı yazısını okuyor olacaktınız..
.Birde.. .alıştırma niyetine İzmir'e mi uçup gelsem acaba..



Ve şuan bu yazıyı beş dakika önce bana attığı mesaja "şimdi bakamam yazı yazıyorum" dediğimde "Aman Allah'ım çok mu mutsuzsun yoksa ?" cevabını veren EHB'ye adıyorum. Bu arada bu kısaltma bana seri katilleri hatırlatıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder