17 Mayıs 2013 Cuma

"Hiçbir şey hakkında"

İnanların aklına "yeni bir hayat" deyince yeni hedefler, yeni insanlar falan gelir ben önceden belirlenmiş tüm hedeflerimi yıkıp, kariyer planımı yerle bir edip etmemek konusunda kararsız kaldığım için bu değişikliği görüntüm de yapıyorum.

Sanırım her şey ters gitmeye başladığında insanın yaptığı şey bu.
Her şey içinden çıkılamayacak kadar karmaşık haller almaya başlamışken hala bir şeyleri yönetip, değiştirebildiğimizi kendimize kanıtlama çabası. 
Hayır. Tabii ki kendimden çok umutlu değilim. Sadece biraz otorite boşluğu yaşıyorum sanırım. bir ay önce "senin için doğru olan bu." iken birden "hayat senin hayatın" oldu.

Belki hatırlarsınız. Sekiz ay falan önceydi sanırım. Hayatımı değiştirecek bir yıl istemiştim. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama bu yılın diğerlerine benzemediği apaçık ortada...

"Gidişin bile güzeldi" gerçek bir vedaydı, söylemiştim ama  "aynı şehrin havasını bile soluyamayacağım adama yürekten teşekkür mü etmem gerek"  cümlesinin geçerliliğini yitireceği gelmemişti aklıma.

Gerçi birini sırf yürüdüğü yollarda yürüyecek, yaşadığı şehirde nefes alacak olduğum için heyecanlanacak kadar çok sevebileceğimi de düşünmemiştim.

 Ve tabi birinin bana yapamadığımı düşündüğüm şeyler için yol gösterebileceği hayatımı baştan aşağı değiştireceğini düşündüğüm iki haftayı yaşamama sebep olacağı da gelmemişti aklıma.

Yine ve tekrar tekrar teşekkür ederim ama veda yok bir daha.


"Bir kabahat mi gerçekten kendi dışında birine hayranlık beslemek?
Gerçekten kırıyorsun beni"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder