25 Nisan 2013 Perşembe

Yeni bir merhaba sayın bunu

Bu sefer kaç gün olduğunu bile saymadım.
Klavyeye dokunmadım. Bilgisayar görmedim bile. Simdi de telefondan yazıyorum zaten  artık ne kadar olursa. Özledim çünkü.

Her ne kadar bahar benim için yaz taklidi yapan kış günlerinden ibaret olsa da yazın yaklaştığı ve en azından Ankara'da güneşin iyice parladığı şu günlerde fazla mutluyum

. Güneşli günlere gergin uyanan insanların varlığını reddediyorum.

Havalar ısınmaya ve hayatım "neredeyse" düzene girdiğine göre -  ki çok da büyük dertlerim yoktu zaten- Uğraşıp  emek harcadıkça her şeyin gerçekleşebileceğine yakından şahit olmuş biri olarak bir şeyleri değiştirebilirim

. Aslında bu değişimi biraz da blog da başlatmak istiyorum. Geriye dönelim, Yayınladığım 192 kayıttan öncesine göz atalım biraz. Ben uzun zamandır öyleyim çünkü.


Kime kırıldıysam neye üzüldüysem geçti gitti artık. Son zamanlarda böyle uzun aralar verıyor olmamın nedenlerinden biri de bu aslında.
Nasıl başladıysam, insanlar beni nasıl tanıdıysa öyle devam edeyim istedim ama hislerim ve düşüncelerim değişeli çok oldu

. Tabi ki kurmaca şeylerde yazıyorum ve yazmaya da devam edicem ama bana uzak şeyleri hissetmeye çalışmaktan yoruldum. Bunu yeni bir "merhaba" sayın.


Çok yakında görüşmek üzere.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder