7 Nisan 2013 Pazar

Ne kadar enteresan

Biraz fazla ara verdim sanırım yazmaya
Ne yaptım bu arada inanın ben de bilmiyorum.

Ben ne zaman "iyiyim" desem etrafımdakiler kötü oluyor, hayatımda önemli saydığım kararları yazı-tura ile verseydim daha tutarlı tepkiler alırdım.

Bir günde insanın hayattan beklediği şeyler tümüyle değişebilir mi?
Değişiyormuş.

Hadi gerekçi olalım biraz. Size şimdi "gitmeyeceğim" diyen bütün insanlar gedecek ve "bırakmam" dediğiniz insanları bırakacaksınız bir gün. Yapmam dediğiniz milyon tane hata yapacaksınız belki.

Hayatım boyunca hiç tam anlamıyla yalnız kalmamış olsam da bunun ürkütücü olmadığını düşünüyorum.
Hayır ütopik bir düşünce değil insanın duygularını kontrol edebilmesi.

Sormuştum ya size "bir düşünceye nasıl sahip olunur? " diye. Belki mutlu olmak için bulmamız gereken insanlar değil de peşinden koşmamız gereken düşünceler vardır.

Gereklerden bahsediyorsak eğer..
Aslında.. neredeyse kimse ne hissettiğinizle ilgilenmiyor ne kadar uğraşsanız da birinin aklında duygularınızla kalamazsınız. Ama düşüncelerinizle..

Dışarıdan bakıldığında "mükemmel" sayabileceğimiz birinden düşündükleri yüzünden soğuyabiliyorsak
Duyguların kontrol edilemez olduğunu da söyleyemeyiz.

Önceden ne hissettiğimi bilmediğim de, kafamın karışık olduğunu ve birçok şeyi aynı anda hissettiğim için böyle olduğunu düşünürdüm..
Şimdi düşünüyorum da.. Belki bir şey hissetmiyorumdur
Her ne kadar söylemekten nefret etsemde bu büyümek değil bu hissizleşmek bu hayattan soyutlamak kendini.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder