9 Şubat 2013 Cumartesi

188

ne demiştim sana? bir düşünceden bahsetmiştim. Eğer hatırlıyorsan..
 Ah ne kadar salakmışım. Nasıl yüzeysel bakmışım her şeye .

Her şeyin tek bir insan etrafında dolaştığını sanmıştım sürekli basit bir düşünceden ötesi olmadığını kendime söyleyip durduğum halde. Sanırım bu sesinin kafamda yankılanmasını durduramazdı. Bedenler değişse de dinlemeye devam ettim belki sende - ya da siz de mi demem gerek?- kendimi bulduğumdandır.

Sence bu mümkün olabilir mi? Beni değiştirdiğini söyleyemem. Değişim hakkında ne düşündüğümü biliyorsun. Sadece yol göstermiş olabilir misin ? Dünyanın uzak yerlerinde birbirinden habersiz yankılanan iki düşünce sıradan birinin düşüncelerini değiştirebilir mi? yaptığın basit kelime oyunlarının ötesinde bir şey eminim.

Eminim duymussundur "insan kahramanıyla tanışmamalı"
Belki o kelimelerin sahibiyle hiç tanışmamalıyım.

ne demiştin "her şeyin sahip olduğun tek şeyi kaybetmekle alakalı olduğunu düşünüyorsun, ondan başka seni sen yapan hiçbir şey yokmuş gibi"

Söylemiştim. Belki bazı benzerlikler görebiliyorumdur.
Kesinlikle denemem gereken ne biliyor musun ? gerçekten yapabildiğimi düşündüğüm seyi yapmak.

Not: bırakın neden yazdığımı, ne zaman yazdığımı bile hatırlamıyorum. Yazamadım sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder