29 Ocak 2013 Salı

hadi bakalım

Hep söylüyorum kendim hakınnda ne anlatırsam anlatıyım kayda değer  bulmuyorum yani ciddi ciddi bi itiraf beklemeyin benden.

En başta. Çoğu zaman blogger olmayı sevmiyorum. İnsanlarla düşüncelerimi paylaşmak için yollar ararken yapabildiğim tek şey olduğu için bunda karar kıldım ama bura dışında bir şey ifade etmiyorlar. Bir kağıda basıldığında kelime kargaşasından başka bir şey değil aslında.


Gelecek..
evet size de milyonlarca kez anlattığım gibi gelecekten deli gibi korkuyorum şu "yarın kimlerle tanışacağımı gelecek hafta nerede yaşayacağımı bilmiyorum" hikayeleri hiç heyecan verici  gelmiyor. Tarihi seviyorum çünkü ilerisini biliyorsun. Geçmiş gelecek kadar karanlık değil. Elimde olsa bir kaç kişiyi seçer başka bir yerde gayet basit bir hayat kurardım. Bazen.. gelecekten gerçekten umudumu kestiğimde "beş kuruş param, evim, işim ve hatta arkadaşlarım bile olmasa mutlu olabilir miyim?" diye soruyorum kendime. olurum ama olurum.


Yazdıklarım konusuna gelirsek.
Her yaşadığımı yazmıyorsam her yazdığımı da yaşamış olmam gerekmez mantığıyla ilerledim biraz
. Bazılarını sadece bazı tepkileri ölçmek hatta bazı cevaplar almak için yazdım.
 Amacıma da ulaştım aslında.Bi yerden sonra pek iyi hissettiren bir şey değil. Zaten şimdi kime yazıyorsun desen boşboş bakmaktan ötesini yapamam.
 
Neden yazdığımı bile bilmiyorum. İyi geliyor bazen. Birilerinin okuyup okumadığından emin bile olmadan bazen sadece ne düşündüğümü netleştirmek için yazıyorum. Ama "gidişin bile güzeldi" gerçek bi vedaydı. "Öyle bir şey" gerçekten otobüs durağında yazıldı ve "yeni bir gün olsun mu bu gün" gerçekten umutla doluydu.




Ha birde..

Televizyon sektörü çöksün ama bazı diziler internet yayınını kesmesin
Güzel diziler elli sezon yapsın 
Candan Erçetin  ölene kadar şarkı söylesin 
Küçük İskender sürekli şiir yazsın 
ve Huhg Laurie hiç ölmesin istiyorum 

2 yorum:

  1. daha oncede demistim herhalde ,yasina gore çok olgun oldugunu soyluyor bana yazilarin canim ;)
    sahi su kelime duzeltmesini kaldirsan sanirim daha fazla yorum alirsin tatlim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim. kelime düzetmesi?

      Sil