11 Aralık 2012 Salı

şimdi güvenme zamanı

"Özlemem" dediğim ne varsa özledim
aynı "yapmam " dediğim ne varsa yapam gibi.

Gerçekten mutlu oldum da
Bir daha üzülemedim mesela
kelimeler bir araya gelmedi bir bir daha

dün düşündüm de, uyumadan önce
"başardın" dedm kendime.Belki kısa bir süre için ama insan bu büyük belirsizlikler dünyasında mutluluktan başka ne dileyebilir ki ve buna ulaştığında teşekküer etmek dısında yapılacak bir şey yoktur zaten.

Elinden geleni yaptıktan sonra istesen de üzülemiyormussun zaten
Karların eridiği, çiçeklerin açtığı zamana fazlasıyla geç kaldım sanırım.
Ve geçmişin tüm uyarılarına ramen şimdi "güvenme" zamanı.

Üzülmekse üzülmek ağlayarak ölemem herhalde belki gişe rekorları kıramaz ama çok da ağlatmayanlarından saçma sapan bir gençlik filmi olabilir hayatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder