12 Ekim 2012 Cuma

"Bir amacın olursa.." demiştin..


Ben.. boşver kim olduğumu.Bir önemi yok zaten.Sadece biraz "gerçeklik" istiyorum.
Yeterince gerçek değil mi diyeceksin belki..
Değil..
Korkularım,sevinçlerim, heyecanlarım hatta acılarım bile fazla yüzeysel çünkü.
Biraz olsun önümü görebilmek istiyorum. Gerçekten iyi veya gerçekten kötü şeyler yaşamak istiyorum. Arada kalmaktan çok yoruldum ben  Yaşamak istiyorum sadece. Eskisinden biraz daha ciddi bir şekilde.
Arkama dönüp baktığımda "iyi" yada "kötü" olarak nitelendirebileceğim olaylar görmek istiyorum, "geçmiste kaldı nasılsa" diye geçiştirmek yerine.

Herkesin zaman zaman kendine sorduğu bir soru vardır ya hani " bu dünyaya neden geldim?"

Ben bunun cevabını öğrenmek istiyorum artık.
Söyledim ya, hiç büyük kavgalarım olmadı benim. Nefreti bile o kadar yoğun yaşayamadım. Kim bilir belki hiç sevmemişimdir de..

Şu hayatta gerçekten benim olan tek bir nesnenin bile varlığına inanmıyorum. Birini  değiştirebilmiş olduğuma ihtimal vermiyorum zaten. Bomboş her şey.

"Bir amacın olursa.."  demiştin  " değişir her şey.".

Var. Artık bir hedefimde var her düşündüğümde daha da heyecanlandığım.. Ulaşmak için emek harcayıp zaman ayırdığım..
Değişen bir şey yok ama.

Sadece farklı bir şeyler hissediyorum. Bambaşka bir şeyler. Sesini her duyduğumda.. Beynimi uyuşturan düşüncülerimi ele geçiren bir şey.. Bağlanmak değil bu, hayranlık yada sevgi de değil.. Huzura biraz yakın sanırım. gerçekten hissedebildiğimi söyleyebileceğim tek şey bu.

1 yorum: