22 Eylül 2012 Cumartesi

Güzel olacak güzel...

On iki gün olmuş yazmayalı. Okulların açılması falan derken  inanın yeni ulaşabildim bilgisayara. Zaten yeni blogger arayüzüne geçmişim. Gerçekten çok kullanışsız uzun zamandır erteliyordum.

Tabi yazmayışımın tek sebebi okulların açılmış olması değil. Yeni bir ortam, yeni insanlar, eskilerle alakası olmayan yepyeni olaylar..

İyiyim yani baya iyiyim hemde o yüzden yazamadım..
Bir süre daha böyleyim sanırım. Bunları yazmaya da alışsam iyi olacak.

Okuldan bahsedeyim en iyisi, günler öncesinden "ilk gün stresi" yaşamaya başlamıştım ben ama ilk gün fazlasıyla sakindim. Heyecan yapacak bir şey de yokmuş zaten. Beklediğimden  çok daha rahat ve samimi bir ortamdı.

Sadece kendime yakın bulduğum kimse yoktu ama insanlar hakkındaki düşünceler dakika dakika değişiyor zaten sadece bir haftadır tanışıyoruz birini yakın bulmam garip olurdu aslında.

Ders konularını da ilginç buldum, uzun zaman sonra gerçekten işe yarayabilecek şeyler öğreniyoruz.
Kendimi yeniliklere öyle kaptırdım ki bir haftadır müzik dinlemedim, kitap okumadım, bilgisayara dokunmadım bile.

Bu arada sadece düşüncelerimi yazmak yerine biraz olaylardan da bahsetmek gibi bir karar aldım ama görüldüğü gibi pek beceremiyorum böyle yazmayı. Biraz uğraşacağım ama olmazsa eskisi gibi devam ederiz.
Tabi olay yazmam için bir şeyler yaşanması gerekecek. Biraz zaman alacak işlerin yoluna girmesi.

Okul dedim ama en ciddi hayal kırıklığımı yazmadım değil mi. Sınıfımda Cem Adrian dinleyen yok. Yani en azından bildiğim kadarıyla. Cem Adrian dediğimde heyecanlanmayan insanları görünce gerekten üzülüyorum.
Herkes o adamı dinlemeliymiş gibi değil de dinlese daha iyi olurmuş gibi..

Bir de her yerde olduğu gibi "aaa sen solak mısın?" sorusunu duydum çokça. Adımdan fazla sorulmuştur herhalde. Ona da alıştım sayılır.

Ama bunlarla bile eğlendim.
Kendimi anlatmayı özlemişim resmen,  yeni insanların bu kadar iyi gelebileceğini tahmin etmemiştim.

Güzel olacak güzel...

3 yorum:

  1. guzel olur guzel , merak etme ;)

    YanıtlaSil
  2. yeni insanlar yeni umutlar yeni olaylar. pek çok yenilik olacak gibi...

    YanıtlaSil
  3. Bence de , yorumlar için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil