10 Eylül 2012 Pazartesi

Gidişin bile güzeldi

Teşekkür mü etmeliyim şimdi sana ? Hayatım boyunca çok istediğim ve isteyeceğim halde yüzünü göremeyeceğim, gözlerine bakamayacağım, aynı şehrin havasını bile soluyamayacağım adama yürekten teşekkür mü etmem gerek.

Kısa bir sürede her şey değişti sanırım. Hiç böyle istediğim bir hayalim olmamıştı. Ve hiç böyle büyük bir adım atmamıştım gerçek olması için.

Öyle güzel geldin ki sen, öyle hızlı kapladın ki tüm zihnimi, gidişin bile güzeldi bu yüzden.

Dün düşündüm ilk defa " ee ne olacak şimdi?" diye. daha ilerisi var mı, daha mutlu olabilir miyim ? diye düşündüm.

Bir de sesin vardı değil mi?
Çok duyarım büyük ihtimalle
Her duyduğumda da dolar gözlerim
Geçer ama geçmeli çünkü

Özlerim ben, çok özlerim hatta

Yürekten teşekkür ederim sana
Sadece bir ay içinde yepyeni bir hayalim ve peşinden gitmemi sağlayan cesareti kendimde bulmama yardım ettiğin için.

Şimdi gittin ya sen en azından benden. Ben gelmek isterim sana bulabilirsem eğer yolumu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder