4 Eylül 2012 Salı

Değişir mi dersin?

Keşke tüm bunların bir nedeni olduğuna  inandırabilsem kendimi.
Gerçekten bunları hak edebilecek kadar kötü bir şey yapmış olsam mesela.

Arkama bakıyorum da
Sadece paramparça olmuş hayaller görüyorum.

Aynaya bakıyorum da
Sadece istediği kişi olabilecekken yoluna saçma engeller konmuş yorgun bir kız görüyorum.

Tek suçum şu an kimsenin umurunda olmayan ama yıllar sonra "keşke" diyeceği şeylerin şimdi farkında olmam mı?
Öyle galiba.

Tek bir ricam var senden.
Umut istemiyorum artık hayatımda.
Başka hayaller için güç verme bana .
Benim yaşamak için can attıklarımı bir başkasının önemsemeden yaşayışını izlemek istemiyorum bir daha.

Yine de arada bir "neden?" diye soruyorum kendime.
Anladım, etrafımda ki insanları alıyorsun benden. 
Hayaller kurmama izin veriyor onlara bağlanmamı bekleyip onları da elimden alıyorsun.
ama "neden?" sorusunun cevabı olarak koca bir sessizlik veriyorsun bana.

Ne düşünmeliyim şimdi?
bir daha hayal kurarım ben eminim.
Ama bir daha böyle kaybetmeye dayanırmıyım bilmiyorum.

Tamam tüm sahip olduklarımı al benden. vazgeçiyorum maddiyat denen şeyden.
Şimdi sahip olabilir miyim hayatımı tümüyle değiştirecek bir yıla?

yeterince üzülmedim mi sence?
Fazla değil mi bu kadarı?

tüm sorularımın cevabını bir sonra ki yıl alacağım sanırım.

Lütfen alma onları benden
Hayallerim olmadan yaşayamam ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder