24 Eylül 2012 Pazartesi

Bir de başlık işi var tabi..

Merhaba! hafta yeni başladı daha anlatacak bir şey yok ama yazayım dedim ben. Bu gün için konuşmak gerekirse kimse hakkında düşündüklerim değişmedi ama çok daha fazla eğlendim geçen hafta ki çekingen tavırlardan eser kalmamış. Böylesi çok daha iyi.

Önceden de olduğu gibi benimle aynı semtte oturan kimse yok. Varsa da servisle gidiyor sanırım çünkü  metro kullanan bir kişi var o da benimle alakasız bir yere gidiyor zaten. ama oraya kadar dört kişi beraber yürüyoruz aslında o yolculuklarda eğlenceli sayılır.

Cumartesi günü yazdığım yazıdan  sonra yeniden müzik dinlemeye başladım. Bilgisayarı hala ödevler ve blog için kullanıyorum.Can Dündar'ın "Kırmızı Bisiklet" kitabını okumaya başladım. Büyük ihtimalle okuldan verilen kitaplar yüzünden yarıda bırakmak zorunda kalacağım. Zaten okunması gereken iki kitap ve izlenmesi gereken bir film var. Filmi izledim kitaplarında birini okudum ama nereden soracakları hakkında bir fikrim olmadığı için baştan okumayı düşünüyorum.

Ortada anlatmaya değer bir şey yokken neden yazmaya başladığımdan bahsedeyim en iyisi. Okuldan eve metroyla gidiyorum. Bu günde, artık Türkiye de adım başı karşılaştığımız "şüpheli paketler" den varmış metroda. Yolcu falan almıyorlarmış dolayısıyla. Yeniden eski haline dönmesi ne kadar sürer bilemediğimden ben de yürüyerek annemin iş yerine geldim pek yakın sayılmaz aslında bir de o kitaplarla baya zorlandığımı söyleyebilirim.. Annem toplantıdaymış ofisinde telefon çekmiyor ve her devlet kurumun da olduğu gibi sosyal paylaşım ağları ulaşıma kapalı. Ben de ne yapayım diye düşünürken bloggerın açıldığını fark ettim bunları yazayım dedim işte.

Geçen hafta yaşadığım "Cem Adrian dinleyen yok!!" şokundan sonra Can Bonomo sevmeyenlerin de çoğunlukta olduğunu fark ettim ama en azından "o kim ya?" diyen yok. Bu da bir şeydir..
Hem Küçük İskender okuyan biri var ki bunların hepsini görmezden gelebilirim bu yüzden. Feridun Düzağaç dinleyen de varmış onun için de mutlu oldum. Tabi herkes Candan Erçetin'i biliyor ama dinleyen var mı bilmiyorum. Ve tabi ki Müfide İnselel dinleyen yok. Kadının adını duymuş olan yok hatta.


Müzikte olmasa da Kitaplar ve filmlerde bir çok ortak noktamız var.

İki günde ilginç bir şekilde yeni blogger arayüzüne de alıştım. İkide bir istatistiklere  baktığım için olabilir tabi..
Böyle yazmaya başladığım ilk yazımın okunma sayısı beni çok mutlu etti bir de iki yorum gelmiş. Bildirim maili geldiğinde nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Uzun zamandır yorum yazılmıyor diye düşünüp duruyordum.
Çok teşekkür ederim.


2 yorum:

  1. Artık sadece devlet dairelerinde değil, tüm özel iş yerlerinde sosyal paylaşım sitelerine girilmiyor.

    Mafeles bende cem adrian dinlemiyorum ama candan erçetini ve fd severek dinliyorum.

    Hatta geçen Eskişehir yolundaki tepe primede konseri vardı. Olukça güzeldi.

    dipnot: Yazdıklarını severek okuyorum hatta niye yazmıyor diye arada içleniyorum.

    Özellikle bundan bir kaç hafta önceki yazıların beni benden almıştı...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum, yazının adını da öğrenebilirsem çok sevinirim. her zaman yazılmıyor maalesef

    YanıtlaSil