11 Ağustos 2012 Cumartesi

İnanmak istedim.

İnanmak istedim ben.
Bu gün inanmak istedim sizin inandığınıza.
Sizin gerçeğiniz de yaşamak istedim.
Sizin masallarınıza inanmak...

Bu gün yalvardım tanrıya.
Yanımda olması için yalvardım.
Gözlerimi kapatıp yalnız olmadığımı hissetmeyi diledim.
Gözlerimi açtığımda ne deniz de ki balıklar uğurladı beni kendimi yabancı hissettiğim bu şehirden ne de bir kuş sürüsü gördüm gökyüzünde beni selamlayan.

İliklerime kadar hissettim yalnızlığı.
Kendi denizimde boğuldum, kendi rüzgarımla uçtum bu gün.
Kendi duygularımın yarattığı dalgaları izledim.
Konuşmadım kimseyle, yazmak gelmedi içimden.
Saklamak istedim, kimse bilmesin istedim.
Biliyor musun, ilk defa korktum ben! İlk defa böylesine derin hissettim yalnızlığı, korkuyu, yorgunluğu.

Ama tekrar söz verdim kendime. "o" insanlardan olmayacağım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder