8 Temmuz 2012 Pazar

senden sonra

Çok film izledim senden sonra, çok kitap okudum, çok şarkı dinledim.Çok şey öğrendim.
Çoğu şey değişmedi ama,
Hala en çok maviyi seviyorum mesela.

Candan Erçetin,Feridun Düzağaç, Cem Adrian dinliyorum.
En çok sevdiğim çiçek papatya.
Bütün yüzükler parmaklarıma büyük geliyor
Hala tercih ediyorum radyoyu televizyona.

O ajandalara yazıyorum, siyah olanlara.
Takım elbiselere hayranım.
Yaz en sevdiğim mevsim hala.
Benim için yapılmış her şeyi o turuncu kutuda saklıyorum.


birde..
hala Harry Potter ve Lord of the Rings filmlerini aynı heyecanla izliyorum
Küçük İskender'in şiirlerini seviyorum.
Mimikleri seslerden daha fazla önemsiyorum da bilmiyorsun tabi.
öyle yani.

1 yorum:

  1. Değerli blog yöneticisi sitenizden çok memnun kaldık. Dell notebook tamiri olarak başarılasrınız devamını dileriz.

    YanıtlaSil