15 Temmuz 2012 Pazar

Nasıl oldu becerdin bu kadar toy kalmayı?

Vazgeç desem dilim varmaz
Suç sende desen canım yanmaz
Söz vermeye sözün yetmez.

Ben kendini salona kitleyip akşama kadar Candan Erçetin şarkıları dinleyen sonrada "bu dünyaya sevmeye" geldim diye bağıra bağıra şarkı söyleyen bir çocuktum.
Senden nefret etmemi bekleme benden.

Dün düşündüm biraz  sanırım senin hakkında son defa..
Üzülmedim bu sefer
Hani "gel desen gelirim" demiştim.
Gelmezmişim, düşününce fark ettim ben vazgeçmişim galiba.


Neden sinirlendiğimi de anladım sonunda.
ve o basit insanlardan olmayı hiç dilemedim, senin yanında olmak için bile
Başkalarının benim yerime karar vermesinden nefret ederim
Ama beni öldüren başkasının kararını yaşamakmış aslında.

Fazla yüzeysel yaşamışsın. Sevmişsin, üzülmüşsün belki yetmemiş hiçbiri.
Hem sevmek öğrenilmez ki, içinde olmalı insanın.
Bir gün birileri sana güvenmeyi öğrettiğinde
tabi becerebilirlerse..
onlardan sana sevmeyi de öğretmelerini iste, korkularını yenmeyi.

Senden nefret etmiyorum, artık değer de vermiyorum, sadece bu dünyada olman beni şimdilik çok rahatsız ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder