2 Temmuz 2012 Pazartesi

Bende acılarımı dısladım

Bu gece gidiyorum ben.
24 saatliğine başka biri olmaya.
Başka acıları paylaşmaya, başka bi şehre gidiyorum.


Denizli- güneşli bir tatil olmayacağından fazla uzak kalmaya gerek  kalmaya gerek yok sorgusuz sualsız gidiyorum bu sefer.

Ne zaman nelerle nelere donerim bilmiyorum tek hayal edebildiğim uçsuz bucaksız dalgalar.. Belki bu sefer kuşlar karşılar beni, balıklar selamlar.


Bilmiyorum.. Bu yüzden gidiyorum ya iste öğrenmek icin. Bir baska hayata bir baska siradanliga. Tanıdığım okuduğum dinlediğim ne varsa hepsine kısa bi ara vermeye gidiyorum.

Ve sanırım hak ettim bunu baskalarının bilip bilmemesi arasında dusinmekten once kendi aklimdakileri anlamam gerek.

24 saatligine baska biri olmaya gidiyorum ne zaman kendime gelirim belirsiz.

1 yorum:

  1. Başka biri olarak geri dönme, böyleyken de yeterince iyisin...

    YanıtlaSil