21 Temmuz 2012 Cumartesi

Ben mi?

Hiç büyük küslüklerim olmadı benim. Kimseyle tekrar yüzüne bakamayacak kadar büyük kavgalar da etmedim.

Merak ederdim küçükken. Küs olmak garip gelirdi bana inanılmaz bir şekilde de merak ederdim hep. Ben
istediğim masaya oturabilecek durumda olurdum. Arkadaşlarım küs olduklarından kaçardı..
Bir insandan hoşlanmıyorsam "umursamaz"dım daha mantıklıydı. daha iyiydi.

Büyük yalanlarım da olmadı.
Yalan söyledim tabi. Birilerini korumak için. En çok da kendime yalan söyledim korunmak için korktuklarımdan..

Evet anlaşılmaz cümleler kurdum bazen ama hep çok sevdiğimden..
Haklısın sen "Avrupa hayranlığı" ile yanıp tutuşurken ben "kim" olduğumu biliyordum hep.
Herhangi biriyle "popüler kültür" hakkında konuşabildin ama ben düşüncelerimi anlatırdım sana düşünmeyen insanların aksine.

Gülmeyi de bilirdim.

Evet biraz çok ağlardım ama bilmezdin   ki neden rahatsız etti bu seni?
Harika biriyim demiyorum ama "İYİYİM DİĞERLERİNDEN"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder