10 Temmuz 2012 Salı

ben gitmezdim

Şimdiye kadar pek işime yaramamış olsa da sevmeyi biliyorum, gerçekten biliyorum. Bu yüzünden " herkes gidiyor" deme bana.
Ben gitmezdim çünkü,sen benden gitmesen gitmezdim bende, eğer giden bensem tabi.
Hiç emin olmamıştım bu kadar.
Hala eminim.


Evet hayatındaki herkes gidiyor sanıyorsun belki, yanlış insanlar gidiyor sadece. Ben kalmıştım çünkü.
sormuştum ya hani,

Neydi acı, bir bıçak kesiğinde bileklerine doğru akarken kanın hissettiklerin miydi, yoksa sen giderken yüreğimde yankılandığı halde dudaklarımdan dökülemeyen kelimelerin ağırlı altından kalkamayışım mı? diye.

ikisi de değilmiş acı. bambaşka bir şeymiş. Artık adın geçtiğinde hissetmediğim  hissedemediğim bir şeymiş.
Buna rağmen gidememekmiş
gitmezdim ben sende gitmeseydin keşke.

1 yorum:

  1. Gitmek yüzü koyun kalmış yalnızlıklar gibiydi gitmek her durakta durmak gibiydi gitmek akreple yelkovan gibiydi gitmek her dökülen bir gözyaşı gibiydi oysa gitmek her susuş-ta ağlamak her sessizlikte ılık bir rüzgar gibiydi gitmek acı da bir gitmede bir işte .....sessiz kaldım .....yürek sesinize sağlık huzurlu ömürler ..

    YanıtlaSil