4 Haziran 2012 Pazartesi

yazacak çok şeyim var ama düşüncelerimi toparlayamıyorum köşesine hoş geldiniz

Bu aralar günlerin nasıl geçtiğini anlayamıyorum. Zaten sürekli birileri bağırıyor bana. Öğretmenler, arkadaşlar ve hatta gereksiz bir şekilde sekreterler..

Hoşlanmadığım onca insanla her gün yedi saat aynı ortamda olmak, sınava bu kadar az bir süre kalmış olması yeterince zor değilmiş gibi saçma sapan insanların kaprisini çekiyorum. 

Stresin tek iyi tarafı insanların  gerçek yüzlerini ve ilgi alanlarını görebiliyor olmanız, ve şu dönem gösteriyor ki etrafımda fazlasıyla gereksiz bir sürü insan var.

Neyse ki  bir çok "düzgün" arkadaşım var olanları daha katlanılabilir bir hale getiriyorlar.

Birde, arada bir yazılarımı kime yazdığımdan bahsediyordum ya, bir arkadaşa verilebilecek en yüksek değeri verip sırf benden daha "eğlenceli" diye birine tercih edildikten sonra - ben nedenin bu olduğunu düşünüyorum- o insanla arkadaşlığımdan selamlaşmama kadar her şeyi kesmeye karar verdim. Bu sefer düşüncelerimi ve duygularımı anlatmak için derin anlamlar taşıyan devrik cümlelere ihtiyaç duymuyorum. Çünkü -en azından bu konuda- düşüncelerim çok net. Ben birine hayatımda kimseye güvenmediğim kadar güveniyor, onunla kimseyle ilgilenmediğim gibi ilgileniyorsam, sırf yıl içinde ona ayrılmış özel bir gün diye kimseye yapmadığımı yapıp onun için iki satır yazı karalıyorsam o kişi özeldir.

 Yanında sadece "eğlenilmeyecek" ağlanacak, hatta omzunda ağlanacak kadar özeldir. Ama o ben iyi olsun diye elimden gelen her şeyi yapıyorken inatla benim dışımda herkese gülücükler dağıtıyorsa, ben diğer arkadaşlarımdan ailemden çaldığım zamanı ona ayırmak için zaman yaratmaya çalışıyorken o bir başkasının yanında "eğlenmeyi" tercih ediyorsa kendi bilir. Ben uğraştım, kimse için uğraşmadığım kadar uğraştım belki.. Çok düşündüm kötü bir arkadaş olup olmadığımı ama karar verdim. Kesinlikle kötü bir arkadaş değilim. Tabi ki bu yazılarıma ara vereceğim anlamına gelmiyor sadece aynı kişi için yazmayacağım bundan sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder