7 Haziran 2012 Perşembe

acı çekene saygı

Biliyor musun düşünmüyorum pek.
Çünkü acı gereklidir bazen, saçma gelecek belki ama sen gelip geçmeseydin yanı acımasaydı canım yazamadım bu kadar.
Her şeyi unutuşum olamazdın.
Acıyla bakan gözler görmezdim aynada.
Acı büyütür, acı olgunlaştırır.
Acı yarın dönüp şimdi yaşadığım bu güne gülmem için güç verir verir bana.
Hüzünün olmadığı bir dünyayı düşüne biliyor musun? o öldürücü şiirsizliği alabiliyor mu aklın?
Sen içinde gözyaşı olmayan şarkı dinledin mi hiç?
Evet acıyor canım, cok acıyor hatta ama gülebiliyorum belki alıştığımdan bilmiyorum ama normal geliyor.
düşündükçe hak veriyorum hem sana hem Cesar Mendoza' ya.
Çünkü;


kainatın yaratılışına
katılmaktan bıktığımda ruhum,
intihar edeceğim ben de
denenmemiş bir yolla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder