16 Nisan 2012 Pazartesi

Korkak

Ne kadar özel olduğunu bilmek istiyorsun değil mı?

Gözyaşlarımı görmene izin veriyor ve yokluğunda yalnız hissediyor olamam bunu sana söyleyeceğim anlamına gelmiyor maalesef.

Kime "özelsin"dediysem gitti çünkü..

Şimdi bana verdiğin değerin karşılığını arıyorsun ben de, biliyorum ama bulduğun an gideceksin bunu da biliyorum.

Zannettiğin kadar kolay olmayacak. Sildiğin gözyaşlarım degil ki her sey. Bir depremin ortasında kalacaksın o zaman, bir selin ortasında. Unutacaksın yüzmeyi ve gideceksin .

Biraz korkaklık bu yaptıgım farkındayım . Gitmenden korkuyorum sadece. Sana sandığından cok deger veriyorum.

2 yorum:

  1. Sevgili Mavi Kalem,
    Seni çok seviyorum , harika yazıyorsun <3

    - İpek <3

    YanıtlaSil
  2. sevgili mavi kalem; sevdiğiö bir söz ile yorum eklemek isterim, " bazıları gururunun yettiği kadar, bazısıları ömrünün yettiği yere dek sever.. Charles Bukowski

    YanıtlaSil