26 Mart 2012 Pazartesi

Bu gün bitecekse her şey..

Ya ötesi yoksa.
Ya bitiyorsa bu gün her şey.
Bensem bu  sefer arkasından gözyaşı dökülecek olan.
Ben bırakıyorsam sevdiklerimi geride... ya giden bensem..
Ve yanlışsa şimdiye kadar yaptığım her şey.
Hiç bir hayalimi gerçekleştiremeden gideceksem bu dünyadan, doğru olduğunu düşündüğüm insanların yüzünü bir daha göremezsem ben.
Peki vazgeçtiklerim?
ya da vazgeçtiğimi sandığım insanlar?
Üzülür mü çok değer verdiklerim?
Ağlayanlarım olur mu?
Ya kimse için çok önemli olamadıysam ben, kimsenin hayatını değiştirememissem, bana yardım edenlere yardımım dokunmamışsa henüz?
Fark edemediğim gerçekler varsa, dinlemem gereken şarkılar varsa,okumam gereken yazılar..
Ya bitiyorsa bu gün..
Anlamsızlaşıcaksa her şey..
Ben vazgeçmedim, vazgeçtim dediğim insanlardan.
Bazen sadece korktuğum için okumadım o yazıları ve bazen yazmadım yorulduğumdan.
Söylemem gereken önemli şeyler var..
Ve duyman gerekenler..
Bu gün bitecekse her şey
bil istedim
Ben vazgeçmedim senden.

2 yorum:

  1. Her günün dünden daha güzel olsunn:) Hep akıllarda kalplere olman dileğiyle:)Yazmaya devam çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil