28 Şubat 2012 Salı

Yalnız Denizci Can Bonomo

Eurovision şarkımızı dinlemeyen kaldı mı bilmiyorum, ama şarkı budur bilene bilmeyene...



Daha ortada şarkı yokken sanatçıyı eleştirenler vardı. 

Tabi bu eleştiriler şarkı ortaya çıktıktan sonra kesilmedi . Farklı oluşu yadırgandı, sesi beğenilmedi, hatta olay abartılıp dini açılardan değerlendirilmeye başlandı. Yahudi diye beğenmediler. Bunu yapanlar kimdi? Müslümanlar, hoşgörü dininin mensupları. Yahudi deyip yabancı muamelesi yaptılar. 


Hadi şarkının kötü olduğunu FARZ EDELİM yine de bu adam TÜRK ve senin ülkeni temsil edecek.
Arkasında dur destek ol.

Hadise Belçika vatandaşıydı ama ona yapılmadı bu muamele

Şarkıda dilin çok basit kullanıldığını da söylediler ki bunu söyleyenler şarkının adını çevirebilecek İngilizce'ye sahip olmayanlardı.

 İster milliyetçilikten kaynaklandığını düşünün ister başka bir şeyden ben beğendim şarkıyı çünkü bizden çünkü özgün çünkü özgür...

O  sahnede ki rahatlık taktir edilesi...
Ses zaten harika..
Sözler uyumlu..
Ve sana güveniyoruz  Can.
Sesine, duruşuna, şarkına, müziğe dört elle sarılmışlığına...
Güveniyoruz sana.

5 yorum:

  1. Bence çok haklısın mavi kalem

    YanıtlaSil
  2. mavi kalem dicek soz bırakmamıssın bence can senı menajer almalı muhakkak :))

    YanıtlaSil
  3. Ben yeni dinledim şarkıyı, beğendim.

    YanıtlaSil
  4. mavi kalem sana sonuna kadr katılıyorum herkes böyle düşünmeli ki can bonomo da bizi zevkle ve gurula temsil edebilsin :))

    YanıtlaSil