15 Ocak 2012 Pazar

hiç mi?

Hiç mi merak etmedin şarkının dinlemediğin kısmını? peki sen hiç sesten ötesine: sözlere baktın mı?
Hiç karın yolları ne hale getireceğinden önce hangi pislikleri temizleyeceğini düşündün mü?

Hiç anladın mı sen beni, ve "ne oldu ?" sorusunu sormadan önce yüreğine düşmedi mi olanların seninle ilgili olma korkusu?

Cümlelerin altında yatanlar hiç cazip gelmedi sana biliyorum. O yüzden okumadın beni, dinlemedin.
Peki tek kişinin içinde olan "herkesimi" kaybettiğim için yalnız olduğumu da mı anlamadın?

Peki ya ağlayışlarım "mutluluk göz yaşları" gibi mi duruyordu?

Hakkını yememek lazım öyle uzaktın ki bana görmemiş olman normal sayılabilir bu koşullarda.

yanında olmam duygusu yüzünden yanımdaydın belki biliyordun kolay kolay gitmeyeceğimi vazgeçmem için kalbimin ağrıması gerektiğini ve o kadar planlı davrandın ki sen kalbimi ağrıtmayacak kadar yakında huzur bulamayacağım kadar uzaktaydın hep.

2 yorum:

  1. bahsettigin kisi ,seni hala uzmesine ,mutsuz etmesine ,niye izin veriyorsun?bu verdigin degere, derger birisi mi ? derhal bakis açini degistirip bir farkindalik olusturmalisin :cunku sen allah'in deger verip yarattigi, biricik "mavi kalemisin "sevilmeye degersin.sadece bir an once yolunu bulman gerek.:) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. belki böyle biri yoktur. belki sadece hayallerimi yazmışımdır bir seferlik. Hayatta hep mutsuz değilim ben ama mutluluk nasıl yazılır bilmiyorum :)

    YanıtlaSil