7 Aralık 2011 Çarşamba

Neden

Gercekten düşünmeye başladım acaba neden bu zaman da dünyaya geldim?? Hafta da tam yetmiş saat ders görüyorum yaklaşık bı hesapla sadece okula giden bir ogrencinin ayırdığı zamanın iki katını bu ise ayırmak zorundayım. Günde on dört saat okul forması giyiyorum zaten geri kalan on saatin sekiz saatinde uyuyorum.ulke olarak dunyanın en ağır ikinci müfredatını işliyoruz ve sadece günden güne daha da yol olmamı sağlıyor bu. Tam benliğimin cevremin farkına vardığımda "sınav var" dediler bana l. Şimdide neden icine kapandın diyorlar her gözlerimi kapadigim zaman düşündüğüm bir sınav Var çünkü. Her aksam sekizde evde olmak istemiyorum ben. Bazen okadar yorgun oluyorum ki dersi dinlemek yerine konu anlatımında ki anlatım bozukluklarini buluyorum. Yapmak istediğim ne varda sınavdan sonraya ertelemektende bıktım. Sinemaya gidemiyorum tiyatro bu yogun tempo icinde boş bir uğraş sadece konserler geç saatlerde radyo dinlemem kitap okumam televizyon izlemem ve hatta bilgisayarı acmam bile yasak. Ve ben bunları geçtiğimiz iki yılda da yasadım su an düşündüm şey sınav falan değil bitse de gitsem kafasında geçiriyorum günlerimi yok oluyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder