8 Aralık 2011 Perşembe

Award ödülleri

1.bu ödülü size veren kisinin linkini verin:
http://katipsworrld.blogspot.com

Bu arada teşekkürler katip

2. Hakkınızda yedi gercek paylaşın:
1- kuşlar basta olmak üzere kanatlı tüm canlılardan korkarım.
2-inanılmaz çabuk sinirlenirim.
3-insanları dinleyip güzin abla moduna girebiliyorum.
4-matematikten nefret ediyorum.
5-egoistin tekiyim her konuda tek olmak isterim.
6-morelim bozuk oldugunda yazı yazarım ve yazı yazmayı çok severim.
7-hayatımda hiç ingilizce çalışmadım hatta nasıl çalışabileceğim hakkında bile bı fikrim yok.

Beğendiğim bloggerlar:

PuCCa
French oje
Katip
Günesin kızı
Şizofren peri

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bey? Bunu nereden çıkardınız acaba? Eğer yorumunuz yayinlanabilecek olsaydı kaldıramadım.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bunu denemek istedim. Yorum yazan kişi tarafından yaptığın yorum kaldırılınca yazar tarafından tekrar geri getirilebiliyor mu diye. Bu arada isminizi bilmiyorum. Bey dedim. Hepsi bu kadar. Bu arada başlığı düzeltirseniz sevinirim :) Award ödülleri. Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  4. Zaten ismimin bilinmemesi icin rumuz Kullanıyorum.her neyse başlığın coktan duzeltildigini görmediniz sanırım.

    YanıtlaSil