22 Kasım 2011 Salı

yoruldum

sanırım hayatımın en ağır depersyonunu yaşıyorum. Ağlıyorum "ne oldu" diye soruyorlar ben daha çok ağlamaya başlıyorum. Başım ağrıyor ağlamaktan gözlerim şişmiş bi durumdayım. Şu an yazmamın tek nedeni uzun zamandır yazmıyor olmam bide takipci sayım artmış mutlu oldum.Yoksa kollarım da ağrıyor...

Ağlama nedenime gelirsek ki sadece evde ağlıyorum öyle okulda sokaklarda falan değil yani: bir çok nedenn üst üste gelmiş olması.Bir anda o kadar çok sinirleniyorum ki her şey bomboş oluyor şu an ölsem diyorum ölümden korkmuyorken..

Ama ağladıktan sonra her şey düzelmiş gibi geliyor tamam diyorum yeninen başlayabilirm her şeye.
yazamıycak kadar kötü olmamıştım ben..

hiç bu kadar yorulmamıştım hiç bu kadar üzülmemiş hiç bu kadar korkmamıştım..
Ağlıyacak halim bile kalmadı gözlerimi bile açamıyorum.
"Ne oldu" diye soran insanlardan da sıkıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder