7 Kasım 2011 Pazartesi

sonun da aldım şu kitabı!!

Çoğumuz biliyoruz puCCa yı. işte o harika bloggerın ikinci kitabı çıktı yaklaşık bir hafta önce. Tabi ilk çıktığı gün almak istedim ben mantık şu: herkesten önce okumalıyım bilmeyen taraf olmamalıyım,okudun mu diye sorulduğunda tabi ki yanıtını verebileyim.

Ama sınavlar ve parasızlık nedeniyle alamadım bir süre bu günde annemi sinemaya sürükledim. film hikaye sırf sonrasında kitabı almak için o kadar süslendim hatta bi ara kendimden geçip pembe oje sürdüm. Telefonun duvar kağıdı da pembe ikisi bir araya gelince pek hoş olmuyor.

Çıkışta kendimi D&R a attım aradım taradım buldum kitabı ama sağolsun mağaza çalışanları kitabı yeni çıkanlar tarafına koymuş orası da vitrin gibi bir yer ben hoplaya zıplaya kitabı alıp bağrıma basınca dışardakiler şaşırdı doğal olarak.

Aldım kitabı nasıl mutluyum ama kendimi odama kilitleyip okumaya başladım o arada misafir gelmiş sanırım hayatımda görmediğim kuzenler falan yüzlerine bakmadım adamların gidicekleri zaman yanlarına uğradım iki dakika sonra odama döndüm devam ettim okumaya.

Yemek yemek için çıktım kafamda kitap var hala babam sordu "ne anlatıyor?" diye. Heycanlı heycanlı anlattım bende.şu dizüstü edebiyat projesinden falan bahsettim "seni de çağırorlar belki dedi"  dedim iyi misin arkadaş kadının 180.000 izleyicisi var benim 21 yarışabilir miyim onunla? "senin yaşındayken bırak izleyiciyi blogu yoktu onun" dedi.

 Tanrım ben bir mutlu oldum anlatamam. Zaten biliyorum yönetmen falan olamam ses desen yok, yalan söylemeyi becerebilirim ama oyunculuk da yok ve ilgi manyağı biri olarak (bek belli etmesem de evet öyleyim) adımı duyurmam lazım.

Şu hayatta tek adam akıllı yaptığım iş cümle kurmak olunca gazetecilik falan en büyük hayalim oluyor .
Bi düşünüyorum "hürrüyet" de yazdığımı Uğur Dündar la tanıştığımı falan.Sonra çevre faktörünün devreye girdiğini ve Nihat Sırdar la tanıştığımı falan HARİKA olurdu...

Bir de ben Türkiye de gece canlı yayın yapan ilk kadın radyo programcısı olmak istiyorum. ZKC ile çorba içmek Barış beyle tanışmak...
Şu hayatta öyle çok şey yapmak istiyorum ki...
Zamanın yetmemesinden korkuyorum ve teselli ediyorum kendimi bir sonraki hayatımda diyorum başka bir hayatım olmayacağını bilerek.
Başka bir şeyler yazmak için başlayıp hayallerimi yazdım gerçi ama olsun...

2 yorum:

  1. Benimde hiç vaktim olmadı alamadım meraktan çatlıyorum. :D

    YanıtlaSil
  2. dün aldım bitirmemek için caba harcıyorum :D hemen biterse boşlukta hissedicem kendim :D

    YanıtlaSil