6 Kasım 2011 Pazar

Ne kadar özelim bilmem ama çok özel biri var hayatımda...

Son bir haftadır aynı şeyi duyuyorum insanlardan: sen farklısın. Labaratuardayken arkadaşım söylemişti ilk önce. "Diğerleri gibi değilsin" demişti.Ne demek istediğini anlayamamış ve sormuştum "nasılım peki?" cevap vermemişti.
Spor salonunda "farklısın" demişti bir başkası "seni tanımlayamıyorum" nasıl olduğum sorusuna cevap bulamayınca ve bunun kötü bir şey olduğunu  düşünmeye başladığım anda biri gelmiş ve "farklı olmak güzeldir,seni özel kılar" demişti.

 Ben ne kadar özelim yada ne kadar farklıyım bilmiyorum ama çok farklı biri var hayatımda.

Beni yeni tanıyan insanlar şaşırırlar önce çünkü her insan farklı tanımlar beni. Gecen gün bi arkadaşım içine kapanık biri olduğumu idda etti mesela beni sadece yolda gördüğü için olsa gerek.
 Eve dönüş yolunda pek konuşmam ,düşünürüm ben. Bazıları memnuniyetsiz asabi saçma biri olduğumu düşünürler.

 Aslımda öyle değilim ama. İkizler olmanın cazibesi: herkes anlayamaz beni ama beni anlayanları mutlu ederim ben, onlar da beni mutlu ettiği için.

Hele biri var ki onun yanında ayrı bi mutlu olurum. En yakınım dediğimden daha yakın,yanında daha güzel daha tutkulu yaşadığım çok sevdiğim biri.

Biliyorum olmayacağını bildiğim bir maceranın peşine düşüp biraz ihmal ettim onu, şikayet ettim beni ciddiye almamasından.

Ama anladım beni önemsediğini; yüzünde benim için üzüldüğünü gördüğümde, hastalandığımda bana şiir yazdığında anladım ne kadar şahane bi insan olduğunu diğerlerine benzemediğini. Daha önce yanlış bir insana bağlanmışım ben.

1 yorum:

  1. 'sen farklısın' lafını duyar duymaz 'ikizler burcu' etiketini yapıştırdım sana bakalım :) özeliz çünkü.

    YanıtlaSil