1 Kasım 2011 Salı

Mutlu olmak için...

Ne yapmak lazım mutlu olmak için, nelere sahip olmak gerekir?
Sevmek yeterlimidir mesela? yada sevildiğini bilmek?
Ya bir dostun varlığı, oda mı mutlu etmez insanı?

Şu güne kadar mutsuz olmama sayısız neden buldum..
İlginç bir şey yok dedim mesela hayatımda,her şey monoton, bana değer vermiyorlar dedim, kendimi yeterince tanımıyorum dedim. Dedim de dedim yani. Şimdiye gelirsek: bu saydığım nedenlerin hepsi gecerli. Hala hayatımda ilginç bir şey yok.Yanlış zamanda yanlış yerde olduğum için milletin tüm özel hayatını bilmemi saymazsak tabi.

Hala çok değer verilen olmazsa olmaz biri de değilim ve hala tanımıyorum kendimi.

Sonuç: zaman zaman da olsa mutlu olabiliyorum. Aslında biliyor musun bu bile küçük bir mucize .

Kafaya taktığım onca şey varken, okuduğum yazarlar, dinlediğim şarkıcılar için bana cephe alınıyorken, iyi geçmesi gereken sınavlar içerisndeyken birde hayatım gülmek gerçekten zor oluyor.

 Değişikliği isim edinmiş birinin bu monoton hayatı yaşaması kadar zor. Sana gülümse demeyeceğim. Böyle bir şey isteyemem çünkü.
Ama lütfen gülümseyebilieceğil o ender dakikaları boşa harcama.

PB için yazılmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder