24 Kasım 2011 Perşembe

kim bu mavi kalem?

yaklaşık beş aydır blog yazan, gözlerini kanatacak kadar ağlayan mavi kalem adın da biri var ya hani işte ben bu yazıda daha yakından tanıtıcam size onu.

 İlk olarak ilgisini çekmek istediğim insan için öğrenemiyeceğim hiç bir şey yoktur.
Bir konuyu bilmemekten nefret ederim, bilmediğim şeyler hakkında konuşulduğunda susup sinsice bilgi toplarım, biliyor musun ? sorusuna hayır cavabını vermek ölümden farksız bi şey benim için.

Maymun iştahlının tekiyim arkadaşlarımdan bile çook çabuk sıkılırım.

Çok ama çok konuşurum, konudan konuya atlarım.

Bi insan benim için ya vardır ya yoktur. Sevdiklerime çok değer veririm sevmediğim insanların kafasına çekiçle vurasım gelir.
Dertlerim vardır evet bazen çok fazla derdim vardır.
İçinde bulunduğum her ortamın güzin ablası konumundayım dert dinler çözüm bular anaç bi  pozisyonum var.
sempatik bi insanım( yani sanırım)

mimiklerimi iyi kullanırım, yabancı insanlarla kolaylıkla iletişim kurabilirim gerçi ben her insanla kolay iletişim kurabiliyorum.

yazı yazmak dışında bi şey yapamıyorum.
Radyoculara karşı zaafım var, ayrıca radyo ya ve bazı programcılara bayılıyorum.

Blog yazmaya mother hood u izledikten sonra başladım kesinlikle öneriyorum müthiş bi filim.

Blog için twitter hesabı açtım ama çoz akkıllı olduğumdan olsa gerek "fallow me" butonu eklemeyi beceremiyorum. neyse odaki adım "kalemmavi" bu da yazının sonu.

kendinize iyi bakın ( 24 izleyicim olmuş çok mutluyum!!!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder