15 Kasım 2011 Salı

Bir ilk daha

Dört buçuk yıllık bloggerlık hayatımda ilk defa mim aldım :) Sevgili merve ye teşekker ederim . veee mervecim bilgisayarıma kavuştım :)Geleim mimimize:

mim:
bloğunuz hangi renk?
İzlediğiniz blogcular sizce hangi renk?



Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.
Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.
Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.
Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkiletebilir.
Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.
Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir.
Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir.
Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.
Gri: Alçakgönüllüğü ve dengeyi ifade eder.
 
ilk sorunun cevabı:  bence benim bloğum lacivert,mavi, ve siyah renkte.

ikinci sorunun cevabı:

medanseri: biraz pembe biraz da turuncu ama çoğunlukla sarıdır kendisi

#merve: tam çözememiş olsamda biraz yeşil olduğunu düşünüyorum hafif bir sarılık ve biraz da siyah var içinde.

belli olduğu gibi çok fazla blog takip etmiyorum (çok takip edilenleri saymazsak tabi,onlarıda mimle menin bi anlamı yok) blogu sıkıntılrımı yazmak için de açmadım aslında ama sevinçler yazmak için daha zor konular ben biraz kolaya kaçıyorum diye biliriz zaten okuduğum kitap karakterleri için bile depresyona giebilecek kadar duygusal bi piskolojim var :)  bana hayatımın bu ilk ini yaşattığı için merve ye tekrar teşekkür edip yazımı burada sonlandırıyorum :)

1 yorum:

  1. Mavi kaleme kocamaaaan bir alkıııışşş :D :D Çok teşekkür ederim, sağolun varolun :) Ama şunu da belirtmek isterim ki sarı rengini hayatımda pek fazla kullanmam :) Ama papatyalardaki sarıya da bayılırım o ayrı bir konu :) Bir de aslında hem sevinçlerinizi hem üzüntülerinizi yazarsanız daha iyi olur. Sonucunda bu sizin blogunuz nasıl şekillendirirseniz öyle gider :) Yine de siz bilirsiniz tabi ki :) Hayırlı günler.

    YanıtlaSil