6 Kasım 2011 Pazar

Bayram Telaşı

Biliyorum çok yaratıcı bir konu olmadı ama hem uzun zamandır yazmadığımı hemde evdeki dayanılmaz bayram telaşını bahane ederek yazmaya başladım ben. Dünden başladı koşturmaca önce tüm evi zorla toplatıp temizledi sonrada babamı kolundan tutup sürükleyerek alışveriş e götürdü annem.

 Neler aldırmış neler. Baklavalar böreklerle geldiler eve görseniz bayramlaşmaya sülale gelecek sanırsınız.. Oysa söyle bi terslik var biz ailenin en küçüğüyüz yani gelenimiz gidenimiz olmuyor annemde kalabalık ailede büyümüş biri değil yani o günleri yaşatmaya falan da çalışmıyor amacı nedir bilmiyorum ama çok yorucu olduğu kesin.

Zaten temizlik yaparken kendinden geçmiş 38 derece ateşim var yanına gidiyorum "ölüyorummmm" diye verdiği cevap "ölmeden bi kadehleri silseydin" el insaf yani!! sandalye masa dese anlarım ki onları da kardeşime sildirmiş.

Neden kadeh siliyorum ki biz evde alkollü aile yemekleri vermiyoruz ki evlilik yıldönümlerinde bile kadeh kullanmıyorlar. Ne hikmetse ben orada süs olarak duran kadehleri silmek için çağırılıyorum.

Tüm bunları çektikten sonra aldığım harçlıkta altmış yetmiş lira.
Bir sonraki bayramda halamlara sığınmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder