8 Kasım 2011 Salı

Bana neler oluyor?

 ya geceleri kalkıp çaktırmadan içiyorum ya da hayat bir Serdar Ortaç şarkısı çünkü birbirinden çok alakasız olaylar yaşanıyor. İki ay önce ölüyordum mesela "o olmadan yaşayamam" diyordum. Hemde "o" hiç bir şey yapmamışken.

Nedensiz bağlandığım gibi hiçbir nedenim olmadan da bırakıverdim biraz önce "Allah belasını versin" ile başlayan cümleler kuruyordum ki  dank etti. "ne yapıyorum ben?" dedim kendime.Acayip davranışlar içindeyim.iki gün önce biriyle aram bozulsa "özür dilerim, vallahi billahi yapmıycam bi daha" diye kapında ağlardım. şimdi "peki balım" diyip olayı orda bitiriyorum.

 Hep ben mi birilerinin peşinde olucam biraz çaba harcasınlar. Bide içimde bitmek tükenmek bilmeyen bi yazma isteği var. Aklıma konu gelmiyor hatta ilginç bir şey de yaşamıyorum ama bilgisayarı açıp yazmaya başlıyorum herhalde 5432643 tane taslağım vardır.

Bazen kendimden şüpe ediyorum gerçekten yazmak için mi açtım bilgisayarı diye çünkü sekmelerim sırasıyla: facebook,twitter,blogger önce facebook açılıyor hemde hiçbir amacım olmadan alışkanlık olmuş artık.
Bu arada farkındayım blog iyice günlüğe döndü iyi mi oldu kötü mü bilemedim ki??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder