12 Kasım 2011 Cumartesi

Ankara soğuğunda yalnızım sokaklarda...

Biliyorum defalara yalnız olmaktan ne kadar nefret ettiğimi yazıp durdum. Bu durum hala aynı ama bazen bunalıyorum yanımdaki insanlardan.

Sanırım evren bitmek tükenmek bilmeyen bunalımlarıma dayanamadığı için yeni birini gönderdi bana. Bahsetmiştim yeni insanlarla tanışmayı sevdiğimden.

 Ve aylardır yeni biriyle tek keime konuşmadığım için özgüvenim yerlerde sürünüyordu.  Kendimden bahsetmeyi bile özlemişim bide sanırım kendimle tanıştım.

 Bir kaç şey dışında benim aynım.ben bi mutlu oldum bu tanışma sonrasında,

Dersten sonra buz gibi havada yürürken bi kahkaha atmadığım kalmış.

Saçma sapan bi alışveriş için keyfim bozulmasaydı şu an da çok iyi olabilirdim.
yorgunum, ayaklarım ağrıyor, doğru düzgün bir şeyler yazmak istiyorum ama beceremiyorum şu sıralar...

4 yorum:

  1. Sevgili Mavi Kalem. Blogumda mimlenmiş bulunuyorsunuz. Gelir misiniz bilmem ama yine de okumanızı ve yorum yaapmanızı isterim :) Bu blog sizin can sıkıntınızı yazmak için kurulmuş ama değişiklik yapmak isterseniz buyurmanızı rica ederim :) Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  2. yazarım tabi bilgisayara eristiğim bir zaman da :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) En kısa zamanda bilgisayarınıza kavuşmak üzere :D

    YanıtlaSil