14 Ekim 2011 Cuma

-Mutluyum-

Mutluyum. Bir nedenim de yok üstelik. Her gün yaptığım şeyleri yaptım hatta moralimi bozucak şeylerde yaşadım. Anahtarımı evde unuttum mesela hemde tüm hafta boyunca evde geçirdiğim tek boş zamanım bu günken.Normalden farklı olarak birtek odamı topladım. Ama ne toplama. Tek yaptığım koltuğun üzerinde bulunan sayısız kıtabı üst üste toplayarak yere koymaktı sadece.

Ödev namına hiçbir şey yapmadım tek bir kitabın kapağını bile açmadım hatta. Yazım bittikten sonra yaparım artık. bir blog okudum sonra, ben tek bir yazının tamamlanmasını bekliyordum. Ama tam üç yazı vardı sanırım bu mutlu olma nedenlerimden biri olabilir. Sürekli iç karartıçı şeyler yazmamdan şikayet edenlerin varlığı geldi aklıma ve bende hazır mutlu olmuşken bir şeyler yazmak istedim

 Eve doğru  gelirken aklımda çok fazla düşünce vardı. Anahtarımda olmadığına göre eve de gitmemek için bir mazeretim vardı. Bi süre farklı bir yerde olmak istedim, ev dışında herhangi bir yerde.
Sonra vaz geçtim ama bir süreliğine sakin olmayı denedim herşeyi unutmayı ve  mutlu olmayı.

işe yarıyormuş. insan sırf istediği için hiç bir neden yokken mutlu olabiliyormuş.
Şimdi de oturmuş çizgi film izliyorum.Eğleniyorum yani. Birdee okumak için iki tane kitap buldum bu da mutlu olmak için bir sebep tabi. Ben çizgi filmime dönüyorum..

Ve bu iyimser bir yazı oldu,yazarken eğlendim..

4 yorum:

  1. takipteyim beklerim

    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    xox-

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten böyle hayat insan normalde hergün aynı şeyi yapıyor. Fakat bu düşünce neticesinde mutsuz oluyor. Dediğiniz gibi tam aksini düşünerek hiç bir sebep yokkende mutlu olunabilir.
    Şirinler izlerken mutluluğum aklıma geldi:)

    YanıtlaSil
  3. Monoton yaşamlarımız var ve mutlu olmamız gerekiyor arasıra da olsa ve farklı bir şey olmadığından sıradan şeylerele de mutlu olabiliyoruz :)

    YanıtlaSil