25 Ekim 2011 Salı

Ben bile anlıyamıyorum kendimi

Hayır yani ne anlamı vardı gecenin bi yarısında saçma sapan düşüncelere dalıp kendini üzmenin? gündüz yapamıyor musun bunu, bu kadar mı korkuyorsun ağladığını görmesinden insanların, yada neden birinden vazgeçip vazgeçmediğimi tam olarak bilemiyorum ki? tam bitti diyorum, vargeçtim. Ve karşıma çıkıyor sonra
Hayır sanıldığı gibi " bana güven " demiyor hatta hiç bir şey yapmıyor ama güveniyorum ben yeniden.

Neden yapıyorum ne düşünüyorum o an bilmiyorum ama sadece biraz daha üzülmemi sağlıyor bu ani ve saçma karar ve nedense yanlız geceleri geliyor bunlar aklıma düşünmekten korktuğumdandır belki sabahları...

2 yorum:

  1. Aslında biliyor musunuz çok karamsar düşünüyorsunuz herşeyi. Bilmiyorum ben yazdıklarınızdan bu düşünceye katıldım. Bence hayatınızda ne geçerse geçsin her şeyin hakkımda hayırlısıdır diyerek devam etmelisiniz yola. İyi de olsa kötü de olsa bu böyledir. Ve bencede hayat böyle devam ediyor. Yoksa zararı kendinize veriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. hayatı yazdıklarım gibi yaşamıyorum ki. sevinçlerimi yazmak da zorlanıyorum sadece.

    YanıtlaSil