20 Ekim 2011 Perşembe

Anlaşamadıklarım

Anlaşamadığım çok insan var şu sıralar etrafımda. Belki benden kaynaklı bir durumdur bilemiyorum ama, gerip geliyor bazı davranışları. Günlerce yüzüme bakmayıp durup dururken çok samimi davranabiliyorlar, sinir bozucu bir durum..

Yada konuşmak işin bir dertlerinin olmasını bekliyorlar daha da fenası çok konuşanlarda var. Yakınımda ki insan çok konuşsun laf etmem bende çok konuşurum çünkü konudan konuya atlarım, ama saçmasapan benimle hiçbir alakası olmayan insanlar var. "bi sus bıktım" da diyemiyorsun samimi değilsin çünkü.

Birde her karşılaştığımızda "Selammmm" diye bağırıp cevabını bile beklemeden uzaklaşan bir arkadaş var adını bile bilmiyorum ama eğlenceli  bir kişilik.

"anlasamadıklarım" dedim başlığa ama şimdi anlıyorum "anlayamadıklarım" olmalıymış çünkü anlaşamadıklarım karşısında rol yapabiliyorum ama anlayamıyorum davranışlarını, çabuk değişenlerde var aralaında benim gibi, değişmesini beklediğim halede değişmeyenlerde.

Hayatımda olmasını istediklerimde var hayaımdan çıkarmak için çaba sarf ettiklerimde.

1 yorum:

  1. Bencil kişilikli insanlarla genelde bende anlaşamama problemi yaşarım. Çünkü sadece kendinden bahsetmeyi yaptığını yapacaklarını anlatak insanlardır. ve karşı tarafı sadece dinlyici olarak kullanırlar...

    Bazıları varki sadece kendi ihtiyaçları olduğu zaman birisiyle konuşurlar. Hariicnde dediğiniz gibi selam dahi vermezler...

    Belkide hayat onların neticesinde iyi insaların değerini bilmemizi sağlıyor.

    Kim bilir???

    YanıtlaSil