7 Eylül 2011 Çarşamba

Zaman yetmiyor

Yazmıyorum değil de yazamıyorum şu sıralar.Zaman yetmiyor .çünkü hayatım okul ve dersane arasında rutine bağlanmış olarak geçiyor ve önümüzdeki on ay da böyle devam edecekmiş gibi duruyor. Şu an için durumdan şikayetci değilm ama düşüncem zamanla değişicek eminim.az da olsa kendimi tanıyorum çünkü.Tahminen senenin ortalarına doğru " istemiyorum ben ya. bırak ne sınavıymış girmiycem ben o sınava. " diye cümleleri bir hayli çok kullanmaya başlıycam ve tam da o zamanlarda senenin başında kendim çalıştığımdan bir şey
diyemeyen ailem ve inanılmaz bir cevre baskısı devreye giricek.Tüm bunlar olurken sınav falan yine umrumda olmıycak benim."bunaldım" dan başka laf  etmiycem  bi süre. Böyle geçicek yaklaşık bir ayım.Sonra kavrıycam olayın ciddiyetini "ben ne yapmışım?" diye sorucam kendime ama her zaman ki gibi  geç kalmış olucam. Geri kalan zaman da çalışıcam ve...

Malesef geri kalanı hakkında bir fikrim yok "sınava giricem ve her şey çok güzel olacak" diyemiyorum ama öyle olmasını umuyorum.Sanırım farklı bir şeyler denemeliyim bu yıl.Senenin ortasında bile bunalmamı engelliycek çözümler bulmalıyım.Bu seneyi diğer senelerden farklı kılacak bişey.
Bir çok yazı okudum bunun hakkında hepsinde aynı şeyler yazıyor " programlı olun, not tutun, tekrar yapın, düzenli bir şekilde ödev yapın, dersi dinleyin" birbirini tekrar eden kalıplaşmış cümleler işte. Bunlar iyi güzel uygulanırsa başarı yakalanır ama benim aradığım bu değilki ben de planlı programlı ders çalışabilir ödevleri günü gününe yapabilir ve not tutabilirim ama bunları sıkılarak yaparım ve en fazla altı ay dayanırım buna

dolayısıyla bir işimede yaramaz.Daha farklı bir yolu olmalı bunun. Sakin "eğlenceli ders çalışma teknikleri" başlığı altında yazılmış sayfalarca yazılardan örnek vermeyin bana çünkü onlarıda okudum (evet yaz tatilimin yaklaşık iki haftasını bunları düşünerek harcadım) diğerlerinden tek farki "not tutun" yerine "renkli kağıtlara, renkli kalemlerle not tutun" yazması. Her şeyi renkli yapınca eğlenceli olmadığı gönül rahatlığıyla söyleyebilirim
Her kalemi ayrı renk de olan ve renkli kağıtlara not alan biriyim zaten.

Olay not almak olsa okul birincisi olmuştum zaten sorun sekiz saat dersden sonra yazdığın tüm notları üşenmeden altını çize çize çalışmak.Bırakın ders çalışmayı bunları yazarken bile yoruluyorum ben ama çalışacak mıyım? "evet" mecburum çünkü.Her neyse konu buralara nerden geldi ki? ben sadece her öğretim yılı gibi yoğun bir yıl olduğunu ve sık sık yazamayacağımı yazmaya gelmiştim.

(zaten yorgunluktan ölüyorum birde yazım yanlışlarına harf hatalarına anlatım bozukluklarına bakamam şimdi idare edin bi seferlik ve farkındayım çok harf hatası var)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder